II Gran Mercat d’Hivern!

Aquest any durem a terme la segona edició del Gran Mercat d’Hivern, que es farà el divendres 15 de desembre a les 16:30 al pati de l’escola.

Trobareu als infants de P3 fent un intercanvi de llibres, ja que aquest any l’eix de l’escola va enfocat a potenciar la literatura, doncs promovem el gust lector oferint noves possibilitats i alhora, promovem el fet de donar una nova vida a llibres que ja no volem.

També hi haurà P4 venent galetes inclusives, aptes per a tothom, per tal de recollir diners per anar de viatge a Hogwarts.

I finalment trobareu a P6 venent manualitats nadalenques, pintant cares i fent trenes, per tal d’aconseguir diners per abaratir els costos de les colònies.

Per saber-ne més, cliqueu al vídeo i mireu al cartell, allà teniu tota la informació clau!

Us hi esperem!!!