GAUDIM I APRENEM JUNTS!!!

Arribar a l’escola amb música, fer les rutines de cada matí (posar-nos la bata, posar l’esmorzar al cistell, passar llista, escriure informacions importants a l’agenda, fer el racó del temps,…) fer racons, el VOXPRIMA, treballs en parelles, en petit i gran grup, projectes, arxivar amb separadors, observar i tenir cura de l’hort de l’escola, treballar amb la PDI i els ordinadors, llegir al jardí de lectura i gaudir dels contes a la biblioteca, fer tallers artístics, jugar al pati, passar-ho bé, celebrar els aniversaris, enjoy english, aprendre, viure la música, compartir amb els companys, fer esport, respectar-nos i, sobretot gaudir plegats de la nostra escola és el que fem a 2n de cicle inicial.
Ho voleu veure? Doncs cliqueu al vídeo!!!