El Mercat Figueter de P6

Ja ha passat el gran dia i us volíem explicar una mica com va anar.

Diumenge a dos quarts de 9 ja estàvem a la plaça Catalunya començant a preparar-ho tot per la nostra parada. La veritat teníem una barreja entre nervis i felicitat, volíem que tot anés bé i que ens vingués a visitar molta gent.

Els nostres primers clients van ser les famílies que ens van venir ajudar a muntar alguna cosa de la parada. Durant tot el matí vam fer torns: alguns estaven a la paradeta, uns altres pintant cares o d’altres estaven pels carrers del poble venen tires pel sorteig de la bassa. Vam fer un gran treball en equip!

Entre dos quarts de 12 i les 12 va ser quan vam començar a tenir més feina, gent a comprar i nens a pintar cares. Ens va agradar molt anar veient cares conegudes que ens venien a visitar: gent del poble, companys i mestres d’altres classes de l’escola… Va ser genial!

A dos quarts de 2 va arribar l’hora del sorteig del quadre de la bassa i havia molta gent esperant escoltar el número guanyador. El número va ser: 8131.

Avui a l’escola ja hem fet el recompte dels diners que vam guanyar, vam aconseguir 1550,70€ i estem molt contentes i contents.

Des d’aquí volem dir MOLTES GRÀCIES A TOTHOM, gràcies per ajudar-nos a tirar aquest projecte endavant.

Escrit pels alumnes de p6.