Consell d’infants a 5è i 6è

Un any més els i les alumnes de 5è i 6è de l’escola ens hem sumat a la inicitiva de l’Ajuntament de Capellades i tornem a formar part del Consell d’Infants del poble.

El Consell d’Infants és l’espai on els nens i nenes de Cicle Superior de les escoles del poble, elegits per les seves classes, fem de portaveus d’allò que volem canviar i/o millorar del poble i que ens afecta o involucra directament. Tota una oportunitat de participar en la vida del poble!

Aquí podeu veure algunes fotos de quan vam fer la primera sessió. Ja us anirem explicant com van les trobades per Meet dels consellers i conselleres. Fins aviat!