Confinats… una altra vegada!

Hola a tothom, som la classe de 6è A, i hem tornat  a estar confinats.
Us posarem en situació:

El darrer dijous 22 d’abril estàvem a classe fent matemàtiques, quan el nostre tutor, David, ens va comunicar la notícia: que un company@, del que no direm el nom, va donar positiu per covid-19. I si, una altra vegada vam acabar confinats, i no només nosaltres, sinó que 2 classes més van ser confinades.

Aquesta vegada, ens van fer les PCR el mateix dia, però vam haver d’esperar en el jardinet mentre les altres 2 classes esperaven per fer-se la prova.

Tanta estona vam estar al pati, que vam poder presenciar com els/les nostres companys/es de 6è B entraven a classe, junt amb tots els altres alumnes de cicle superior, i fins hi tot vam tenir l’oportunitat de saludar-los des de la distància.

Després d’esperar durant 2,5 i 3 hores ens va arribar el torn per fer-nos les PCR, però, a diferència de l’altre cop, no estàvem tan nerviosos/es ni espantats/es, nosaltres personalment, ens trobàvem bastant tranquils/es, ja que fer-nos les PCR significava anar a dinar, i realment volíem menjar.

Ara segurament us preguntareu quina va ser la sensació que vam tenir al fer-nos la prova, doncs bé, ens atrevirem a dir que va ser menys molest que l’última vegada, almenys per nosaltres. I, com vam dir l’altra vegada, no patiu, no fa mal, només és una mica molest.

En arribar a casa, ens vam posar a dinar, però no com normalment, sinó que el més lluny possible dels nostres familiars, havíem de seguir les restriccions de seguretat. Aquestes restriccions incloïen anar amb mascareta si no estàvem a les nostres habitacions i estar confinats sense poder sortir al carrer.

L’última restricció es va mantenir fins divendres 30 d’abril, mentre que la primera restricció es va acabar quan ens van donar els resultats de les PCR, que va ser 1-2 dies després i, que per sort, tothom va donar negatiu.

El divendres vam començar les classes virtuals per ZOOM, al matí, la videoconferència començava a les 9.30 i acabava a les 10, i a la tarda, començava a les 4 i acabava a les 4.30. En els 30 minuts del matí el David ens explicava les tasques que hauríem de fer durant aquell dia, i a la tarda corregíem les tasques. La majoria de feines eren proves de competències bàsiques, ja que de dimarts 4  fins dijous 6 de maig hem de fer les competències bàsiques. A més a més vam fer el punt de llibre de Sant Jordi, vam connectar amb l’escola per seguir l’actuació  del Jaume Ibars, activitats de medi, música, anglès…

Esperem que aquest text us hagi agradat i interessat, ja que nosaltres l’hem fet amb molta alegria, i ens ha ajudat a superar el confinament… una altra vegada.
Molts ànims, valents/es que vosaltres podeu!!!

Autors/es: Noah García Martín, Arian Busquets Hidalgo i Isaac Goya Paredes. (revisat per tota la classe de 6è A).