Beatbox al teatre de La Lliga

Aquest dilluns a la tarda els alumnes de cinquè i sisè vam anar al teatre de La Lliga per veure una actuació de beatbox.

Es tracta d’una tècnica per fer música amb el propi cos de l’artista, veus i sons de tota mena que es converteixen en música. Pot semblar poca cosa però els efectes són al·lucinants!!!

No us espanteu, durant l’obra hi havia poca llum, però tot era per ressaltar aquests efectes especials tan increïbles de l’actuació. Ens ho vam passar genial, va ser una obra diferent a tot el que estem acostumats/des, molt divertit!

Enviem una abraçada ben forta als alumnes de sisè que ara mateix són confinats un altre cop, ben aviat tornareu a ser aquí!!