Assemblea de Representants de Primària

La setmana passada ens vam reunir tots els representants de cada classe de primària per conèixer la nova sala de la calma que hi ha a l’escola i per parlar una mica de com estem.

És un espai ambientat perquè sigui un lloc tranquil, agradable… on es pugui anar quan s’estigui trist, enfadat, es necessitin uns moments de calma, es necessiti parlar amb un adult, s’hagi de solucionar un problema o simplement es necessiti un moment de calma.

Vam estar parlant una mica dels nostres sentiments i de les nostres emocions, de com ens sentim a l’escola i a casa, si ens sentim escoltats pels adults i els companys/es, de si nosaltres escoltem,…
També vam parlar una mica de que és allò que ens fa sentir bé, de si ens costa demanar ajuda o explicar coses de nosaltres.

Va ser una estona molt agradable i vam gaudir d’aquest nou espai que tenim a l’escola.