3a tarda amb Grans Persones (Cicle Inicial)

Avui dijous hem tingut la tercera i última tarda al costat de grans persones estimades: uns avis i unes àvies molt agradables.
L’alumnat de Cicle Inicial ens hem repartit en sis grups acompanyats d’un mestre o mestra i hem anat sentint les vivències dels nou avis i àvies que ens han visitat. Hem vist que la seva escola va ser ben diferent a la nostra! Ens han explicat que els donaven llet i formatge ja que no tothom podia menjar prou bé, els dissabtes que anaven a escola feien ells mateixos la neteja de les aules, que era més avorrit i que arribaven a ser quaranta alumnes per classe!! Una àvia ha dit que ens veia molt contents i somrients i que això era senyal que a l’escola ens hi trobem molt bé.
Hem passat una tarda de setmana cultural genial!
Moltes gràcies avis i àvies. Sou fantàstics i encara hem d’aprendre moltes coses de vosaltres. Una forta abraçada i un petó ben gran!!

Per a veure més fotografies feu clic a la següent imatge.