Cantada a la llar d’infants de cicle superior

Aquest dilluns els nens i nenes de 6è vam anar a cantar a la Llar d’Infants. Sempre hi anem pels volts de Nadal i cantem les cançons de Nadal que hem preparat a l’escola amb el nostre mestre de música, el Jaume. Quan vam arribar a la Llar d’infants vam veure com els nens i nenes petits s’anaven abrigant per sortir a escoltar-nos; jaqueta, guants, gorro…feia un fred!

Nosaltres estàvem una mica nerviosos però quan vam fer la primera cançó ja ens va passar. Vam cantar Nadal a teu costat, M’agrada tant fer-te feliç i Ara és Nadal i també algunes altres de l’any passat. Els nens i nenes ens van escoltat amb molt de silenci i al final van aplaudir ben fort. Abans de marxar vam poder jugar una miqueta amb ells al seu pati i vam poder saludar algunes de les mestres de la Llar que havien sigut mestres nostres.

Va ser un matí molt especial i bonic!!

Fènix i Wonderland