Avui divendres, nova edició de “Berenem a l’escola” amb crosanets.

Avui –i tots els divendres si no hi ha canvis- fem una nova edició de “Berenem a l’escola”, que serà ja el quart dia.

Donem les gràcies a les famílies que ho fan possible, ja sigui ajudant a preparar el berenar o comprant una ració.

Les altres tardes hem servit pa amb xocolata i aquesta serà la proposta més habitual; de tant en tant introduirem algun canvi, i el primer serà avui, que servirem crosants amb xocolata de rajola.

El berenar de l’escola té per objectiu que el participi tothom i així hi ha proposta sense gluten i també sense lactosa.

Aquesta activitat està tenint molt bona acollida, permet una estona de companyonia entre infants i adults i ajuda a finançar l’estructura de troncs que volem col·locar al pati de primària.

Ja ho sabeu, us esperem els divendres a partir de les 16.30 h.