Cicle inicial anem al teatre de la Lliga
El dijous 29 d’abril, els nens i les nenes de 1r i 2n de Cicle Inicial, gràcies a l’organització de l’Ajuntament de Capellades i la Diputació de Barcelona vam poder gaudir un any més del programa “Anem al teatre”. A mig matí vam anar al Teatre de la Lliga a veure i escoltar el concert […]
Cicle inicial anem al teatre de la Lliga Llegeix més »


