Treballem la màgia fent “lapbooks”
Aquestes darreres setmanes els i les alumnes de 5èA hem estat treballant el projecte de “La Màgia” i hem plasmat el treball realitzat en diferents lapbooks que ens han tingut molt entretinguts però que ens han sigut de gran utilitat per organitzar la feina, resumir el què volíem explicar, fer esquemes, buscar informació i fotografies, […]
Treballem la màgia fent “lapbooks” Llegeix més »


