Bob esponja i el bosc

Aquest darrer trimestre, els nens i nenes de 1r A els Bob Esponja hem fet el centre d’interès dels Bosc. Primer de tot, vam sortir al bosc ben equipats: prismàtics, aigua, cistell, tisores, capsetes per agafar algun insecte…. Vam trobar de tot i vam recollir moltes mostres, vam conèixer i reconèixer alguns arbres, plantes, flors,….

Bob esponja i el bosc Llegeix més »

Sortim al bosc! (1r A i B)

Els nens i les nenes de 1r A, els Bob Esponja, per finalitzar el nostre Centre d’interès del bosc, hem fet un llibreta de camp. Ara només ens queda sortir una altra vegada al bosc i anotar, dibuixar, enganxar,… tot allò que ens cridi l’atenció. Els nostres companys de 1r B s’apunten a tot, i

Sortim al bosc! (1r A i B) Llegeix més »

FESTA DE FI DE CURS

El passat dissabte, organitzada per l’AMPA, va arribar la festa de fi de curs a l’escola, aquest any amb format diferent. Alumnes, famílies, mestres i amics ens vam trobar a la tarda per gaudir de la mostra d’activitats i ball de les nenes d’extraescolar d’aquest curs i d’un bon sopar. Seguidament, els parlaments del director,

FESTA DE FI DE CURS Llegeix més »

Patis sobre rodes

Aquests darrers dies de curs, l’alumnat de Primària podrà gaudir d’un espai i un temps concret per poder fer servir els seus patinets, skates, monopatins… etc. a l’escola. Això sí, ben protegits (sense casc no hi ha patinatge) i supervisats! De la mateixa manera, podran també gaudir del pati de sorra i del pati de

Patis sobre rodes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut