9a Trobada esportiva a Igualada 2n

El dijous, dia 6 de juny, els nens i nenes de segon vam anar a la 9a trobada esportiva a Igualada i va ser tot un èxit!
Hem après nous jocs i esports desconeguts molt divertits; com el Bokwele, la pilota Canadenca o la batalla dels continents!
Tots aquests jocs i esports els hem pogut gaudir amb els nens i nenes de 2n de les altres escoles de la comarca, res millor que fer noves amistats jugant i aprenent els uns dels altres.
Per finalitzar la trobada i després de jugar durant 2h, que van passar, en un tres i no res, ens vam reunir amb les altres escoles per una fotografia final amb més de 1.000 infants i mestres!
Quina gran experiència, esperem repetir-la l’any vinent.

Dins la següent imatge teniu l’enllaç de les fotos del dijous.