Matí màgic de tardor

Aquest matí, els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial, hem anat a la Font Cuitora. Hem gaudit de la tardor, els seus colors, olors… i …plegats hem compartit un matí de jocs. Mentre assajàvem cançons de tardor, ha aparegut la Pepeta Castanyera i el Pepet Castanyer! Aaaah!!! i més tard ha aparegut en

Matí màgic de tardor Llegeix més »

NEANDERTAL 2019: EL DIBUIX!

Felicitem a la Carla López González, de 6è A – “Agents del clima”, pel seu dibuix escollit per a la cursa i caminada Neandertal  de Capellades d’aquest any! Fem esport mentre tenim cura del medi ambient! Gràcies per compartir el teu dibuix! Moltes felicitats, Carla!  

NEANDERTAL 2019: EL DIBUIX! Llegeix més »

L’ESCOLA

Els primers dies  d’aquest nou curs  vam tenir una conversa entorn al sentit de venir a l’escola. Per què venim a l’escola? Què fem a l’escola? Ens sembla important reflexionar també sobre la quotidianitat: Allò que estem acostumats a veure i viure té sentit? Cadascú va poder dir la seva opinió i entre totes elles,

L’ESCOLA Llegeix més »

SOM LES TORTUGUES MARINES

La nostra casa, el nostre planeta està en crisi. Hem de prendre consciència i fer canvis que son urgents. Per què….quin món deixarem als nostres fills i filles? Aquest és l’eix que la nostra escola ha escollit per aquest nou curs:“SOS la Terra” i volem sensibilitzar, crear consciència i no mirar cap a un altre

SOM LES TORTUGUES MARINES Llegeix més »

Els pols es desfan

L’Èlia arriba a la classe i ens diu que ens ha d’explicar una notícia molt important que ha sentit: La terra s’està desfent. Tots plegats hem escoltat amb atenció les explicacions de l’Èlia i coincidim que estem molt preocupats. Per què el gel es desfà? Per entendre com passa aquest fenomen hem fet l’experiment següent:

Els pols es desfan Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut