LA CLASSE DE L’ÀFRICA
Ja som a quart! Els nens i nenes de 4t B aquest curs tenim moltes ganes d’aprendre coses noves i sobretot de saber què podem fer per cuidar el nostre planeta. L’eix d’aquest curs és SOS: LA TERRA, i hem estat investigant els problemes mediambientals, el canvi climàtic i les espècies en perill d’extinció. Per […]
LA CLASSE DE L’ÀFRICA Llegeix més »









