SORTEIG PANERA PRO-COLÒNIES

Com cada curs en aquestes dates, els Pares i Mares Dinamitzadores de l’AMPA de l’escola Marquès de la Pobla, organitzen el sorteig d’una panera per ajudar a abaratir el cost de les colònies que, a finals de cada cicle, gaudeix l’alumnat de l’escola.

Col·laborem-hi participant en aquest sorteig!

Bona sort i…GRÀCIES!!

Aparador Farmàcia Codina Sabater (cantonada C/Major-P.Verdaguer)

Molt agraïts per la vostra col·laboració:

Aida, Afisiona, Agència Mac TravelMon, Bodega Ca l’Emília, Bodega Torres, Cal Tino, Carnisseria Ainsua, Carnisseria Cal Santi, Centre d’Estètica Carme Ferrer, Centre Mèdic Capellades, Clínica Dental Capitán, Comercial Flora, Costuretes Maite, Dance&Fun, El meu núvol, El Taller, Estanc carrer Pilar, Farmàcia Granero Campi, Farmàcia Marta Codina Sabater, Ferreteria Cal Vidrier, Floristeria Torres, Forn Sabater, Fruites i Verdures Mari, Joieria Rosset, Igual, Forn l’Espiga, La Gamba, La Lliga, Llibreria Taga, La Violetera, Forn Ca la Xata, Margarida, Marta Bescós, Opticalia, Papereria Castells, Perruqueria Duch, Perruqueria Innova`t, Perruqueria Puri Lara, Tintoreria Olivella.