Quart amb la Clika

El dimarts 24 de maig les classes de 4t vam anar al teatre l’Atlàntida de Vic a participar a la trobada de corals de Primària amb les cançons d’una bonica cantata: La Clika.

Vam anar amb autobús i ens van acompanyar el Jaume, l’Aina i la Laura. Allà ens vam trobar amb nou altres escoles. Aproximadament érem uns 500 nens i nenes i vam cantar 11 cançons, però només vam cantar l’última cançó tots junts, la de la Clika. A nosaltres ens va tocar cantar la cançó Jo vull jugar! Estàvem molt nerviosos dalt de l’escenari amb els músics,  però ens va sortir molt bé!

Aquesta sortida ha sigut molt divertida, l’únic que vam haver de tornar abans perquè plovia.

Alumnes de 4t