Presentació de projectes a 3r

COMPARTIM PROJECTES A 3r

Durant aquesta setmana hem fet les conferències dels nostres projectes explicant el procés per aconseguir jugar als jocs que hem preparat per a contestar les preguntes: Com podem aprendre jugant? Com era la cultura egípcia? Per què els països són diferents?

Us deixem una petita mostra de fotos que representen aquest moment tan emotiu i especial com és la cloenda d’un projecte i que coincideix amb l’acabament del curs escolar.

Estem molt contents de la dedicació, implicació i esforç de tots els alumnes en aquest últim trimestre.