Castanyada musical a 4t

Escrit per l’alumnat

El divendres dia 29 d’octubre, dia que celebrem la castanyada a l’escola, els nens i les nenes de 4t en arribar ens vam posar al voltant del piano del vestíbul per cantar dues cançons de tardor:”Quan ve la tardor” i “Olor de tardor”.

Ens va semblar que seria una bona idea per començar aquest dia tan especial per nosaltres.

Mentre alumnes i mestres anaven entrant s’aturaven per escoltar-nos. També ho va fer algun familiar que tot passant ens va sentir des de fora.

Ens va agradar molt fer aquesta activitat per començar el dia i esperem que es pugui repetir altres vegades.

Vam tornar a la classe molt contents i satisfets!