Break Out CM

After meeting Dracula in the morning theatre play, when we arrived to the school in the afternoon we discovered that some teachers were bitten by a vampire. Luckily, a VanHelsing descendant left a box with the antidote. The only problem was that we had to prove that we were not vampires by solving a series of enigmas to crack the codes and open the box. Look at the pictures to dicover if we saved the teachers from transforming into vampires!

Després de conèixer a Dràcula a l’obra de teatre del matí, en arribar a l’escola a la tarda vam descobrir que alguns mestres havien estat mossegades per un vampir. Afortunadament, un descendent del VanHelñsing ens havia deixat una caixa amb l’antídot. L’únic problema era que havíem de demostrar que no érem vampirs resolent els enigmes que ens permetrien desxifrar els codis per obrir la caixa. Mireu les fotos per saber si vam evitar que les mestres es transformessin en vampirs!