Situació excepcional al menjador

ACTUALITZACIÓ (18-1-2021): De cara als propers dies se servirà menjar transportat en línia calenta des de la seu central (plates tèrmiques) i els menús seran diferents als habituals.

ACTUALITZACIÓ (19-1-2021): Adjuntem el menú que ens ha fet arribar l’empresa de menjador per aquesta setmana de forma excepcional. Disculpeu les molèsties.

Benvolgudes famílies,

Us informem de la situació del menjador un cop resolt l’imprevist i organitzat pels propers dies.

Dimarts van informar una persona del servei de menjador que era contacte d’un positiu. Va assistir al centre mèdic a fer el test i va resultar ser també positiva. Des de dimarts no ha assistit a l’escola. Quan dijous vam conèixer el resultat, vam establir el protocol que coneixem i per això les persones que són contacte directe d’ella també van marxar cap a casa seva a l’espera de la citació per fer la prova.

Així doncs, dijous als volts de dos quarts d’una, tres persones van abandonar l’escola i el servei de menjador va transcórrer amb una aproximada normalitat, ja que la resta de personal del menjador van continuar a la feina i alguns mestres vam donar suport per cobrir les necessitats del dinar i esbarjo i el menjar a servir ja estava preparat. Avui divendres els han fet la prova i en el moment de penjar aquest comunicat no sabem el resultat.

El servei d’epidemiologia a qui vam consultar ens diu que no hi ha hagut contacte directe amb els nens i nenes perquè sempre s’ha mantingut distància de seguretat i s’ha treballat amb la mascareta posada en tot moment. L’estona d’interior de menjador és molt curta i hi ha adequada ventilació.

Aquestes 4 persones estaran 10 dies sense venir a l’escola, confinades a casa, tan si resulten positiu com negatiu en el test.

Pel que refereix al dinar de divendres, l’empresa ha portat un menú semblant al que teníem programat, preparat a una cuina Eurest i s’ha servit des de recipients tèrmics a la temperatura correcta. Hi ha hagut una dotació extra de personal i el servei s’ha resolt amb l’adequada atenció als vostres fills i filles.

De cara als propers dies l’empresa està buscant la millor manera de donar el servei i ara mateix no us podem confirmar si continuarem amb el sistema de termos o si vindrà personal de cuina a l’escola, us avancem que els menús poden sofrir alguna variació encara que s’intentarà que sigui mínima.

Dijous a la tarda vam comunicar als membres de la comissió de menjador del Consell Escolar la situació en aquell moment a l’espera de com anirien avançant els esdeveniments i una vegada us podem donar més informació ens comuniquem amb vosaltres, també des de la provisionalitat, amb l’objectiu de transmetre-us el màxim de tranquil·litat.

Famílies, aquest és el moment que ens ha tocat viure, tots estem exposats a aquest virus.
Des de l’escola extremem les precaucions, tan a les hores lectives com les de menjador i continuarem fent-ho.
Agraïm a l’empresa Eurest, responsable del menjador la gestió d’aquests dies i també a vosaltres la comprensió davant aquests fets.

Cuidem-nos molt.