Som un equip!

A primer, aquest curs és ple de novetats: nova etapa, noves mestres, nou edifici i, fins i tot, nous companys!

La primera setmana vam rebre una carta del Sr.Ratolí, un ratolinet que viu a l’escola i que ens coneix i ens ha observat des que som a l’escola.

A la carta, ens deia que, tot i que molts de nosaltres ens coneixem des de P3, aquest curs ens han barrejat i ens proposava conèixer-nos millor a través de jocs. Per jugar-hi bé, hem de treballar en equip i posar-nos d’acord, però sobretot gaudir amb els nostres companys.

Ja hem fet alguns jocs i us deixem algunes imatges perquè veieu com ens ho hem passat.