Som les Fonts i els Gegants!

Aprofitant el treball del nostre projecte dins l’eix d’aquest curs de l’escola (EMOCIONA’T AMB L’ENTORN) els alumnes de 2n vam escollir el nom de Les Fonts i Els gegants per anomenar així els nostres grups. Mireu, mireu:

Des de l’inici de curs fins ara hem anat fent activitats per anar treballant i descobrint més coses dels nostres noms: hem començat a fer rutes per Capellades per conèixer les seves fonts, hem dissenyat i decorat les portes de les nostres aules, hem fet uns cartells/quadres artístics perquè les portes dels lavabos que utilitzem nosaltres siguin més boniques, hem anat a veure la figura dels gegants que hi ha a la Bassa de Capellades, hem fet unes lletres humanes amb el nostre nom i per últim, dimarts passat vam anar a veure el Sebastià i la Dorotea en directe. El Ramon, ens va explicar moltíssimes coses dels gegants i fins i tot, ens vam poder posar a sota, va ser xulíssim!!! Gràcies Ramon!

Ens agraden tant els nostres noms que tenim ganes de seguir investigant moltes coses de Les Fonts i Els Gegants. Ja us ho anirem explicant!

De moment us deixem amb el tastet de fotos!