Connexió amb la Piki

Hola, famílies!

Us agrada llegir o escoltar contes? A nosaltres, els nens i nenes de P1 ens encanta!!

Per això, aquesta setmana us venim a explicar que un cop al mes, tenim una trobada especial amb la nostra estimada Piki.

La Piki viu molt lluny, al país dels contes i li agrada molt explicar-nos-en, però com que per venir a l’escola ha d’agafar el tren, l’avió, el globus, el cotxe, la bicicleta, el submarí, el cavall… ens trobem per videotrucada. Però també ens ha dit que potser algun dia ens ve a visitar a l’escola!

Cada dia ens explica un conte diferent i molt divertit, ens anima a participar i a més ens fa fer activitats molt maques!

Aquesta setmana ens ha proposat fer un collar amb paraules boniques. Hem escrit paraules com per exemple AMOR, AMISTAT, T’ESTIMO, BRILLES, DOLÇA…

Què en sabeu vosaltres de paraules boniques? De segur que sí. Ja ens ho conteu!

Fins a la propera!!