Connectem amb la Piki

Durant aquest curs, els alumnes de les classes de 1r A El Bosc i de 1r B Miramar, rebem la visita telemàtica de la Piki. Ella és una noia molt divertida que li agrada molt explicar contes i ens visita virtualment un cop al mes.

Amb ella parlem una estona, després ens explica un conte que a tots ens agrada molt escoltar i per últim, ens proposa una activitat per fer-la a classe relacionada amb el conte que hem escoltat.
Connectem amb la Piki, és un projecte de lectoescriptura que aquest curs s’inicia a la nostra escola i ens encanta!!!!