Coneixem dones artistes a P1

Heu somiat mai en poder ser artistes? Doncs nosaltres, els nens i nenes de P1 aquesta setmana hem pogut fer realitat aquest somni.

Com bé sabeu, dimecres 8 vam celebrar el dia de la dona i amb això vam aprofitar la nostra estona de Educació visual i plàstica per treballar dones artistes.

Ens vam dividir per tallers i llavors vam poder treballar de manera simultània quatre artistes.

Vam aprendre de la Frida Kahlo, que ens va fascinar amb l’autoretrat i les flors. De la Holli Conger, amb creacions instantànies fent servir material reciclat. De la Lisa Congdon, amb formes colorides sobre un fons negre. I per últim, de la Sonia Delaunay, jugant amb les formes geomètriques.

Us podeu fer una idea de l’estona tan divertida que vam passar i de les creacions tan maques que vam fer?

Doncs a continuació us deixem algunes fotos que de segur us van bé per inspirar-vos per fer les vostres obres i complir aquest somni igual que ho hem fet nosaltres.

Ah, una cosa! Abans de marxar us voldríem convidar que us inscriviu al blog de l’escola i convideu a més gent a formar part d’aquesta xarxa, que ja sabeu, ens agrada molt compartir amb tots vosaltres les bones estones que passem a l’escola!

Fins la propera famílies!