RECORDATORI: INFORMACIÓ DISPOSITIUS ELECTRÒNICS A L’ESCOLA

INFORMACIÓ DISPOSITIUS ELECTRÒNICS A L’ESCOLA

Tal i com queda establert a la Normativa de Centre (NOFC), us recordem que queda totalment prohibit l’ús de dispositius electrònics tipus rellotges*, tablets, mp3, mp4 i similars, a l’escola.

Per tot això, pares, mares o tutors legals, necessitem la vostra col·laboració en l’acompliment d’aquestes normes com a responsables dels vostres fills/es menors d’edat.

També recordeu que l’ús de mòbils dins del recinte escolar està prohibit per a tot l’alumnat.

Si el personal docent detecta qualsevol tipus d’aparell electrònic en possessió d’un/a alumne/a, el retirà i el deixarà sota la custòdia del director del centre, per tal que la família passi a retirar-lo.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

*SmartWatches, rellotges intel·ligents, rellotges amb dispositius electrònics d’enregistrament, jocs o comunicació. Els rellotges cronòmetres no han estat mai, en principi, prohibits.