Obrim la biblioteca de l’escola!

Des de l’Escola, junt amb el Pla d’Entorn de l’Ajuntament de Capellades, estem molt contents de poder anunciar, que a partir del dimarts 16 d’abril, s’obrirà la biblioteca de l’escola com a extraescolar!!!

DIES DE LA SETMANA: Dimarts i dimecres
HORARI: De 16:30h. a 18:00h.
DINAMITZADORS: La Lis i el Biel
FUNCIONAMENT:
– Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial hauran d’anar acompanyats d’un adult per poder fer préstec de llibres per casa o a passar una estoneta de lectura en família.
– Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior poden venir a la biblioteca sols i poden llegir, fer préstec de llibres o quedar-se a fer tasques de l’escola. Si algun alumne ha de marxar abans de les 18:00h necessitarà l’autorització, que ja hem entregat als alumnes, per poder marxar sol de la biblioteca.

Us esperem a la biblioteca de l’escola!!!