INFORMACIÓ – FINAL 1r TRIMESTRE – NADAL 2019

Benvolgudes famílies,

Ens posem en contacte amb vosaltres per informar-vos d’alguns aspectes abans d’acabar el primer trimestre:

• Fins aquest dijous dia 19, encara podeu col·laborar en la recollida d’aliments (en especial torrons, neules, polvorons,…) que Càritas de Capellades fa quan arriben les Festes de Nadal així com, qui ho desitgi, apuntar-se al concurs de pessebres.

• Aquests darrers dies, del dilluns 16 al dimecres 18 de desembre, quan vingueu a recollir els/les vostres fills/es a la tarda, podreu gaudir de la decoració dels arbres del pati feta per les mares dinamitzadores i també aprofitar per entrar als passadissos de l’edifici d’Educació Infantil i el de Primària. Aquí podreu veure l’exposició de les felicitacions i l’ambientació nadalenca que tenim amb les boniques i originals creacions amb envasos decorades a casa amb tanta originalitat. Moltes gràcies de nou per la vostra col·laboració! Han quedat fantàstiques!

• Per desitjar-nos PLEGATS unes Bones Festes el proper dimecres 18 a les 16,00h, tot l’alumnat d’Educació Infantil i Primària us oferirà una cantada de nadales a la pista grisa. Demanem que les famílies us col·loqueu a les grades de davant d’aquesta pista i o als espais indicats. L’escola s’obrirà a les 15:50. Un cop acabat, l’alumnat tornarà a l’aula i farà la sortida pels punts habituals. Aquest dia també hi haurà SEP, les activitats extraescolars corresponents i biblioteca.

• Informes 1r Trimestre: A causa d’unes incidències en el programa d’avaluació del Departament d’Educació, no es lliuraran els informes fins després de les vacances de Nadal. Tot i així, el dijous dia 19 es donaran els treballs. Pel que fa a l’alumnat d’Educació Infantil i CI (1r i 2n) els podreu entrar a recollir a les seves respectives aules a la tarda a partir de les (16:20h).

• El divendres dia 20 de desembre al matí, l’alumnat farà activitats diverses. Els grups de Primària (1r a 6è) s’organitzen amb un esmorzar compartit. Seguint les orientacions del Departament de Salut no es podran portar menjars elaborats de casa. Aquest dia tindrem jornada intensiva. L’horari escolar serà de 9 a 13,30h. A continuació i,  fins a les 15,00h,  hi haurà servei de menjador. Podeu venir a recollir a partir de les 14:30. A la tarda no hi haurà cap activitat.

En nom de tota la comunitat educativa, desitgem que passeu unes Bones Festes!

El dimecres dia 8 de gener retornem a l’escola.

Escola Marquès de la Pobla