De sisè cap a l’Institut !!!

Els tres grups de sisè de l’escola se’ns fan grans i comencen ja a preparar el pas cap a Secundària.

Per tal de mostrar les seves inquietuds, a tutoria han preparat una colla de dubtes i preguntes sobre què es trobaran a l’institut com ara espais, aules, deures, ordinadors portàtils,etc. Les respostes les van tenir el dimecres dia 2 de març. Set alumnes de 1r d’ESO de l’ES Molí de la Vila i a la vegada exalumnes del nostre centre, acompanyats per tres dels seus mestres van venir a l’escola a respondre les seves preguntes. Va ser molt interessant i enriquidor per part de tots.

L’endemà dijous a 2/4 de 7 de la tarda va ser el torn dels pares  i mares de 6è  que van omplir la biblioteca de l’escola on la Directora de l”Institut, Margarida Pintó i el Coordinador pedagògic, Pere Planella,  els van aclarir dubtes i es va formar una xerrada col·loqui amb  força participació.

20160302_152623 20160302_15280720160302_152459