2a Assemblea de Representants de Primària

El dimarts dia 23 de març, els i les representants de les aules de Primària es van reunir amb el Jaume per fer una nova trobada i compartir inquietuds. Aprofitant la bona tarda que feia es van reunir al jardinet en dos torns i així poder respectar amb més tranquil·litat les mesures covid.

En aquesta ocasió es va parlar principalment de dos temes importants: el to de veu que fem servir mentre treballem o ens movem per l’escola i el respecte que ens hem de tenir entre totes les persones.

Vam estar d’acord que tots dos temes eren prou importants i necessaris de treballar per sentir-nos bé i estar a gust a l’escola amb tothom.

Alguns dels comentaris compartits:

“Quan no ens sentim prou respectats ens sentim fatal i no estem contents”. “A mi m’ha passat alguna vegada i, la veritat, no ho desitjo a ningú”.

“Ens molesta el to de veu alt o el soroll mentre estem fent racons o alguna activitat”. “Moltes vegades no ens n’adonem i parlem fort sense pensar en els altres”. “I tant que hem de millorar!”

Durant aquesta estona, grans i petits vam poder aportar i compartir vivències i idees i vam prendre el compromís de transmetre a les classes el que havíem parlat. A  les tutories es pensaran fórmules per millorar les nostres relacions i l’ambient de treball en general.

La trobada va ser molt profitosa i agradable. Expressions com “Ens hem sentit molt bé aquesta estona”, “És veritat, ens hem entès molt bé avui!” o  “Estic molt contenta de representar la meva classe” va fer que sortíssim tots i totes molt contents i satisfets de l’assemblea.

Ara vindrà la reflexió i els bons propòsits que cada aula i cadascú es proposi. De ben segur que sabrem trobar la manera i esperem que cada cop tots i totes ens sentim millor.

Fins la propera!