Una audició musical molt especial

Com a cloenda de la setmana de la música, el dimarts 28 de novembre tota l’escola hem tingut la sort de comptar amb la presència de l’Esther Pinyol, una gran arpista que ens ha deleitat amb el seu instrument.

Durant el matí hem passat per grups i ens ha presentat i tocat l’arpa, un instrument de corda pinçada.

A l’escola ja feia més de vint anys que vam poder tenir aquesta oportunitat i enguany hem pogut repetir. Ha estat com un regal.

L’Esther amb molta cura ens ha explicat i tocat l’instrument i també li hem pogut fer preguntes molt interessants. Ens ha tocat músiques diverses i també alguna espontània que li hem demanat al moment. Ha estat molt bonic quan ens ha acompanyat tot cantant  una de les nadales que estem preparant.

Hem passat una estona molt bonica i estem molt contents!

Moltes gràcies Esther per la teva simpatia, senzillesa i sobretot per ajudar-nos a estimar una mica més la música.