Últims dies d’escola a Educació Infantil

La darrera setmana d’escola els nens i nenes d’educació infantil hem gaudit d’uns dies molt especials.

El dimarts 18 de Juny hem fet Joc simbòlic al pati on hem pogut fer pastetes, anar al bosc màgic, fer bombolles i un circuit amb bicicletes, motos i jocs psicomotrius. Ha esta fantàstic poder empastifar-se, fer pastissets, bombolles gegants, anar amb bici, jugar a la cuineta, fer construccions, etc. tot compartint moments màgics amb tots els nens i nens de P3, P4 i P5.

El Dimecres 19 de juny arriben els jocs d’aigua amb diferents materials per fer transvasaments, esquitxar-nos, remullar-nos i passar-ho genial.

I per acabar el curs, el divendres 21, fem un esmorzar- pica-pica conjunt al menjador. Tot estava boníssim!!!

I fins aquí aquest curs 2018-19.  MOLT BON ESTIU i ens retrobem al setembre per començar el curs 2019-2020!!!