Rebuda dels patges a la nostra escola

Aquests dies, a l’escola, es respira l’airet de la il·lusió i la màgia. Arreu es poden veure les cares dels nens i nenes emocionats i amb ganes que segueixin passant coses genials!!!

Doncs ahir els patges, ajudants dels Reis de l’Orient, ens han fet una visita a l’escola, per recollir les cartes dels alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial, i així, poder-les fer arribar a Ses Majestats. Cada classe ha fet entrega de la seva carta amb els millors desitjos.

Tots i totes hem estat molt contents i emocionats de rebre’ls i hem escoltat molt atentament les paraules tan boniques que ens han dit. Molt agraïts, els hem donat les gràcies per haver-nos fet aquesta visita tan especial i per tots els caramels que ens han regalat.

Amb moltes ganes i il·lusió ja us esperem el dia 5 de gener pels carrers de Capellades. I esperem que la màgia viscuda ahir duri tot l’any!!!