Hi havia una vegada…

Aquest dimecres ens ha passat una cosa molt emocionant i estranya a l’escola, en arribar al matí ens ho hem trobat tot capgirat!

Hi havia moltíssimes petjades per tot arreu: pels passadissos, escales, lavabos, i fins i tot pels patis! I sabeu què? Totes les coses estaven fora de lloc, semblava que hagués passat un huracà! Algú haurà vingut a visitar la nostra escola, qui serà?

Ens ha deixat missatges per l’escola en diferents formats, a infantil ens ha deixat un gran llibre anomenat “Hi havia una vegada”, un llibre molt especial, perquè és un portal, que pel que hem observat, potser serà capaç de transportar-nos a diferents mons de fantasia i imaginació. També ens l’hem trobat al pati de davant de l’edifici de Primària, però abans de trobar-nos-el, aquells missatges misteriosos ens han acabat portant a La Lliga i allà ens ha deixat una carta en format vídeo, i la firmava un tal Ares.

Doncs aquí comença una nova aventura, ens acompanyeu a descobrir quin misteri s’amaga al darrere?