Cantada de Nadal 2023

Dimarts vam celebrar un any més la Cantada de Nadal on tota la Comunitat Educativa ens reunim per celebrar conjuntament el Nadal a través de cantar nadales que els nens i nenes es preparen amb moltes ganes i il·lusió. A més a més, aquest any l’alumnat de 6è va estar ajudant en la presentació de l’acte i de les diferents cançons, i cal dir, que ho van fer genial!

Primer l’alumnat d’Educació Infantil va cantar dues nadales i després Primària dues més, i llavors va passar una sopresa! L’equip de mestres de l’escola també en tenien una preparada. Finalment tot l’alumnat va donar cloenda a la Cantada amb la nadala “Ara és Nadal”.

Podeu veure els vídeos de les actuacions a continuació clicant als diferents símbols de reproduir, un per cada cançó. També podeu veure imatges i vídeos de les presentacions, clicant a la foto que trobareu a continuació.

Amb aquesta entrada us volem desitjar molt bones festes i agrair també tota la participació i implicació de les famílies.

Bon Nadal i bon any 2024!!!