Al febrer floreix l’ametller

Els nens i nenes de P4 hem donat credibilitat a la dita anant a veure ametllers florits.
De l’escola ens hem desplaçat fins al pla de la Garsa, on hi ha un camp ple d’aquests arbres.
Hem observat que els ametllers són dels primers arbres a despertar de la letargia de l’hivern.

I al revés que els castanyers de l’escola, els ametllers primer floreixen i després els surten les fulles, en canvi, els castanyers de l’escola, les figueres de la bassa… primer els broten les fulles i després ja els sortiran les flors.

Cadascú té el seu ritme.
El que és cert, és que l’hivern s’acaba i ve el bon temps, i la natura ens ho mostra.