GUANYADOR SORTEIG QUADRE DE LA BASSA

Durant una setmana fins el dia del mercat figueter vam estar venent uns números que eren per guanyar un quadre de la bassa. Aquest quadre el va pintar la Pepi Gutiérrez i ens el va donar per ajudar-nos. Vam vendre 1000 tires!!!

El dia del mercat vam fer el sorteig i va sortir el número 8131. En aquell moment no va sortir el guanyador però el dilluns, quan vam arribar a l’escola, ens va venir una família a dir que els hi havia tocat.

El guanyador va ser el Teo Barea Muñoz, pare de dos alumnes de l’escola.

El dimarts al matí vam fer entrega del quadre el guanyador amb la presència de la Pepi i un representant de cada classe de P6.

Felicitats el Teo i de nou, moltes gràcies a tothom per ajudar-nos!!!