El Cacau i Ghandi

El dijous 26 d’octubre van venir els nostres nous ”Coleguis” de Gandhi a fer panellets a la nostra escola a l’hora del Cacau d’Activitats. La Núria i el Biel ens van explicar quins ingredients vam fer servir i com fer els panellets. Vam  fer  panellets  de  xocolata, cirera, ametlla, encenalls de xocolata i de colors. Ens van quedar molt bons!!!!

El dijous, 9 de novembre vam anar a Gandhi caminant per la muntanya, per aquesta sortida ens va acompanyar la Mireia, la Núria i el Biel i també un monitor de Gandhi, el Javi. Va ser divertit caminar tots junts fins a casa seva. En arribar ens estaven esperant per berenar i tot seguit ens van ensenyar el galliner i vam poder donar el menjar a les gallines i veure un ou, l’hort era molt gran, el jardí terapèutic amb pals de música i la sala d’activitats.

Quan ja era hora de marxar ens van donar un regal fet per ells, va ser un moment molt bonic, ja que era una foto que ens vam fer el dia que ens vam conèixer, amb un marc decorat amb  coses de la natura. Per tornar a l’escola vam tornar amb furgo!!!

Ara la nostra família del Cacau s’ha fet més gran.

Tenim moltes ganes de seguir compartint moments inoblidables amb ells i elles.