Concurs de pessebres de Capellades

Un any més la Parròquia de Santa Maria de Capellades ha organitzat durant el període nadalenc el tradicional concurs de pessebres on els infants i les famílies interessades tenen la possibilitat d’inscriure’s i de participar-hi. Aquesta és una manera més de mantenir algunes de les tradicions. .

El diumenge dia 8 de gener de 2023 a les 12 del migdia va tenir lloc el repartiment de premis. Entre els concursants hi havia alguns alumnes de la nostra escola. El Xavier  Roca Subirana de 6è va aconseguir el primer premi i els germans Biel, Max i Bruno Trepat Campoy de 2n, 5è i 2n d’ESO el segon premi. La resta de participants també van rebre obsequis de participació.

Felicitem els i les participants i en  especial els guanyadors, i els encoratgem a continuar  desenvolupant la seva creativitat i imaginació en aquestes interessants experiències.

L’enhorabona a tots i totes!