Cloenda grup de conversa per a famílies nouvingudes

Durant el curs 2022-23 i organitzat des del Pla Educatiu d’entorn de Capellades, a l’escola s’han portat a terme de nou els grups de conversa per a famílies nouvingudes impartits per una monitora.

Unes catorze famílies han pogut gaudir setmanalment d’aquest servei a la tarda, un cop acabades les classes i amb l’objectiu de familiaritzar-se amb la llengua catalana, els seus costums i rutines més bàsiques del dia a dia.

La Jana, monitora del taller, s’ha mostrat molt satisfeta per la bona acollida i l’aprofitament de les sessions.

El dimarts dia 9 de maig es van reunir totes les famílies al menjador del centre per finalitzar les classes. Per aquesta ocasió, havien preparat una petita mostra oral en català on cada membre s’expressava davant la resta d’assistents. Va ser un moment molt bonic i emotiu.

La trobada va acabar compartint un berenar i fent un intercanvi molt positiu d’impressions.

També van assistir-hi algunes de les persones que coordinen aquesta activitat. Les famílies van mostrar el desig que aquesta proposta pugui continuar el curs vinent.

Des de l’escola es valora com a molt positiva aquesta iniciativa.