Castanyada 2022

Avui, per la Castanyada, tota l’escola ha fet activitats!
Durant el matí Educació Infantil i Cicle Inicial han anat a la Font Cuitora a veure al castanyer, la castanyera i que no falti el marrameu. Han aprofitat per cantar un parell de cançons.
Mentrestant P6 preparava la gincana de la castanyada per P3,P4 i P5 i la veritat és que ha sigut una passada de matí, sobretot pels nens i nenes de P6 que s’ho han “currat” molt.

A la tarda els nens i nenes de P2 han preparat el Ral·li de la castanya per a P1 i Educació Infantil.
Mentre Cicle Mitjà han fet manualitats i menjat castanyes al recinte escolar i Cicle Superior hem anat al Pla de la Torre a jugar i menjar castanyes. Ens ho hem passat molt bé.

LA MILLOR CASTANYADA DE LA HISTÒRIA!!!

Article escrit per la Tània Mogollón i el Pau Cuadras de P6C

Clicant a la següent imatge trobareu fotografies dels grups que han organitzat la gimcana i també, dels que han participat.