ENS VISITA EL DAVID, BOMBER DE BARCELONA I FORESTAL

Aprofitant el treball del nostre projecte dins l’eix d’aquest curs de l’escola (SOS la Terra) els alumnes de 3r vam convidar al David, el padrí del Xavier, perquè ens vingués a fer una xerrada sobre la importància dels boscos i de la seva conservació.

Ens va explicar quines són les tasques dels bombers, dels agents rurals i forestals, la quantitat de professionals que hi ha a Catalunya, la importància de preservar els boscos, ens va parlar de la tala dels arbres (ja que els Súperpaperers treballem el projecte del paper i ens interessava saber-ne més coses), ens va ensenyar fotografies il·lustrant les seves explicacions… i les que ens van impactar més van ser les dels incendis, sobretot el de Capellades.

Ens va agradar molt poder-li fer preguntes, comentaris, explicar-li les nostres anècdotes del contacte amb la naturalesa i els boscos, i ens va encantar poder-nos posar el seu vestit de bomber i agafar els seus utensilis.

Li volem donar les gràcies al David per la seva paciència i les seves explicacions. Va ser genial!!!