Recordatori 23 d’abril Diada de Sant Jordi

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu demà dimarts 23 d’abril tenim festa de lliure disposició i no hi haurà escola.

Tot i així aprofitem aquest correu per recordar-vos que demà dimarts, diada de Sant Jordi,  el grup de Pares i Mares dinamitzadors tindrà una parada a la Plaça Verdaguer de 5 a 8 de la tarda.

Hi podreu trobar llibres de segona mà i una gran varietat de manualitats. Tots els diners que es recullin d’aquestes vendes aniran destinats a abaratir el cost de les colònies de tots els nens i nenes de l’escola.

També per col·laborar amb l’Hospital Sant Joan de Déu contra el càncer infantil,  hi trobareu unes manualitats fetes amb paper (shuriken) que han realitzat un grup d’alumnes de l’escola.

Moltes gràcies i Bona diada a tothom!