Cantata de Nadal 2022

Aquest any hem seguit amb la tradició i a finals de desembre vam dur a terme la cantata de Nadal. Els mestres de música van estar assajant amb l’alumnat durant molts i molts dies per poder cantar en aquest dia tan especial. Les cançons que es van cantar van ser: He fet un ninot de neu, Bombeta de Nadal, Bressol d’hivern, Nadal per sempre amb tu i Desig de Nadal.

Van venir moltes famílies a veure el concert i va ser un moment molt bonic on tota l’escola reunida va celebrar que arribaven les festes de Nadal. A continuació us deixem un vídeo recopilant alguns moments de la cantata.