Jornada de l’esport 2024

Divendres vam dur a terme la Jornada de l’esport d’enguany i com sempre, va ser tot un èxit!

EI i CI al matí van anar al poliesportiu a fer diferents estacions de joc, d’altra banda CM i CS van estar fent estacions d’esports per les pistes de l’escola i el camp de futbol. Per concloure el matí vam anar a veure el partit de futbol de l’alumnat de P6.

A la tarda EI i P1 van estar a l’escola fent circuïts i movent-se amb patinets, tricicles i altres vehicles, mentre que P2, CM i CS van fer una bicicletada on van fer un parell de voltes pel poble. Per finalitzar la jornada, vam poder menjar fruita!

Vam gaudir d’un dia on a través de l’esport ho vam passar d’allò més bé! Us deixem algunes imatges del dia, cliqueu al nom del cicle per visualitzar les imatges.

Educació Infantil i Cicle Inicial de Laia Garriga