SANTA CECÍLIA 2016: AMB LA MÚSICA FEM FESTA!!

Aprofitant el treball que s’està fent a l’àrea d’educació visual i plàstica amb la construcció de capgrossos per part de tot l’alumnat del centre, enguany, l’alumnat d’educació infantil fins a 4t de Primària, hem conegut d’aprop quins són els instruments  i la música que acompanya els capgrossos i la imatgeria popular.20161125_153847

L’activitat l’han presentat dos capgrossos de Capellades, l’home i la dona de les Festes des de “casa” seva i ens han anunciat el tema d’aquest any: Amb la música fem festa!

Tot seguit s’han projectat diferents agrupacions (capgrossos, castellers, falcons, bastoners)  amb la música i els músics que els acompanyen: la gralla i el tabal. També hem vist que a les festes i pels carrers ens animen els grups que fan batucada  amb una varietat d’instruments de percussió.

Tot seguit, al gimnàs de l’escola,  hem tingut la sort de sentir i veure en directe cinc grallers i un tabal i una representació del grup de batucada Molta Xamba de Vilanova del Camí. Ens han explicat moltes coses dels seus instruments.

Ha estat genial i la veritat és que amb la música hem fet  molta festa!!