HEM CELEBRAT EL DIA DE LA PAU

DESITJOS URGENTS DE PAU

DES DE L’ESCOLA MARQUÈS DE LA POBLA

Amb la participació de tot l’alumnat, professorat i pares i mares, divendres passat 29 de gener l’escola Marquès de la Pobla de Capellades es va afegir als actes que van celebrar molts centres de primària i de secundària del país per commemorar el Dia escolar de la No-violència i la Pau. Tota la comunitat educativa va formar una immensa rotllana en un dels patis de l’escola. Cada alumne portava un desig particular escrit en una mà de paper que després va penjar per diversos espais del pati. Abans però, dos representants de cada nivell d’Educació Infantil i dels tres cicles de Primària van llegir els desitjos pacifistes que havien treballat de manera conjunta en els dies previs. Després els van lligar a diversos globus blancs i els van enlairar mentre l’alumnat, juntament amb l’equip de mestres i els pares, van interpretar la cançó “Sempre amics ajudem a l’altre, sempre amics més enllà del sol, sempre amics mirant l’un per l’altre, amics fins la fi del món…”. En veure com els globus carregats de missatges de Pau es perdien cel enllà una nena de P-3 va arrencar a plorar. Un dels anhels més ferms de l’escola Marquès de la Pobla de Capellades és que ningú no hagi de vessar mai més cap llàgrima per culpa de qualsevol forma de violència ni de les maleïdes guerres.

ESCOLA MARQUÈS DE LA POBLA

CAPELLADES