Finalistes del concurs de pessebres

El diumenge 9 de gener es va celebrar el repartiment de premis del concurs de pessebres que cada any organitza la Parròquia de Capellades i on qui ho desitgi pot participar-hi. En aquesta ocasió el Xavier Roca Subirana de 5è va aconseguir el segon premi i els germans Biel, Max i Bruno Trepat Campoy de 1r, 4t i 1r d’ESO guanyadors del primer premi. També van participar altres alumnes del centre i també se’ls va obsequiar.

Des de l’escola els felicitem a tots i totes i els animem a seguir participant amb aquestes activitats creatives que també ajuden a mantenir ben vives les tradicions populars.
Moltes felicitats!